poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Imagin Harry ;D

Jedziesz na wymianę studencką do Paryża.Świetnie znasz francuski i angielski więc nie masz żadnego problemu dogadania się z innymi. Mieszkasz w internacie razem z dwiema koleżankami z Hiszpanii. Cały tydzień macie się integrować. Wycieczki, ognisko i te sprawy .. Na wieczornej kolacji siadasz z koleżankami przy oknie. Rozmawiacie,śmiejecie się , jecie kolacje.. Nagle zauważasz że przypatruje ci się , chłopak z lokami który się do ciebie uśmiecha. Myślisz że, to przypadek i kończysz posiłek . Później pomagałaś znosić talerze. Nagle obróciłaś się i rozlałaś cały sok na uroczego chłopaka z loczkami . 
- Przepraszam Cię ! Przepraszam , ja naprawdę nie chciałam ! Nie wiem jak to się stało , wybacz mi..
- Spokojnie . To tylko sok. Jestem Harry .
- Ja jestem (twoje imię) . Przepraszam naprawdę..
- Jest w porządku. Przecież nic się nie stało.
- Może mogłabym coś zrobić , żebyś nie był na mnie zły..
- Nie jestem na ciebie zły . Ale może chciałabyś się ze mną umówić ?
- Widzę że , przechodzisz do rzeczy - zaśmiałaś się. No jasne czemu nie.
Spotkaliście o północy i poszliście na miasto . Paryż nocą wyglądał niesamowicie. Wieża Eiffla świeciła na całe miasto. Harry kupił ci gofra . Razem usiedliście na ławce i wpatrywaliście się w gwiazdy.Rozmawialiście,śmialiście się , spędzaliście ze sobą miło czas. Spodobał ci się.Harry zabrał cię na wieżę Eiffla. Oglądaliście niesamowity widok. Nagle odwróciłaś się i zobaczyłaś  że , Harry stoi z czerwoną różą .
-To dla ciebie . Wiesz jaka jesteś wyjątkowa?
-Dziękuje . Ale nie jestem wyjątkowa i ..
-Co ty wygadujesz ? Nie mogę przestać patrzyć się w te twoje oczy..
-Nie widzę w nich nic ciekawego - zaśmiałaś się.
- Ale ja widzę .
Harry nagle zaczął delikatnie cię całować.Zamknęłaś oczy. Czułaś się jak w siódmym niebie. Przez cały czas twojej wymiany , spędzałaś czas z Harrym. Bardzo się do siebie zbliżyliście.Nadszedł czas twojego wyjazdu. Pożegnałaś się ze wszystkimi , ale niestety nigdzie nie mogłaś znaleźć Harrego . A tak, bardzo chciałaś się z nim pożegnać. Wsiadłaś do samolotu i poleciałaś do Polski. Miesiąc później , Harry nie dzwonił , nie pisał , straciłaś nadzieję. Uznałaś że , to nie ma sensu. Wszystkie zdjęcia schowałaś do wielkiego pudła i wyniosłaś na strych. Trzy miesiące później , kompletnie zapomniałaś o Harrym.Znalazłaś nowych przyjaciół, nowego chłopaka .. Rok później , wyjechałaś na wakacje do Londynu .Obejrzałaś się za siebie i zobaczyłaś Harrego. To był on. Nie mogłaś w to uwierzyć że , jeszcze go spotkasz.
- Wiem jak było . Nie chciałem się tamtego dnia z tobą żegnać bo wiedziałem że nie dam rady. Chciałem o tobie zapomnieć ale , nie potrafiłem . Przepraszam . Kocham cię i chce być tylko z tobą.
Po tych słowach rzuciłaś się mu w ramiona i mocno go przytuliłaś .
- Ja też cię kocham .
Potem zaczęliście się namiętnie całować i przytulać.

I jak ? ;)

Ten jego uśmiech , kocham <33

Dzisiaj urodziny Demi Lovato , Happy Birthday <3

5 komentarzy:

  1. masz TT?? jeśli tak, to podasz? xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @OlaWawrzynska nw czy ci wejdzie bo mojej koleżance coś nie wchodzi ;P

      Usuń
  2. Superaśny imagin. CUDOo...:D
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com
    Lofciam...<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww ^-^ Mój sexi Boyfriend <3 ♥.♥

    OdpowiedzUsuń