czwartek, 11 kwietnia 2013

Newssss !!! xD

Haj :3 x

Tu Paola ;3 ! Przepraszam was za mój ostatni post xD coś nie udany ;/ bo miałam mało czasu :C 

Newsy ^^

 #Lux tańczy do OWOA ♥ aww... ^,^
http://haycurlyboy.tumblr.com/post/47631408419/lux-dancing-one-direction-one-way-or-another

#Harold, Lou, Li, Nialler i inni chłopaki z zespołu :D rali w piłkę nożną na boisku Newcastle United. (Zayn w tym czasie był z Pezz ;3) Były z nimi kamery xD które wszystko nagrywały na potrzebę This Is Us <3 
 
 

 


 
 
haha.. xD




Zerrie :D


a tu Hazza bez koszulki *-*


#Chłopcy za kulisami :P
 

  ołł.. *o*

#Zdjęcia z koncertu w Newcastle :*

 







Niall budowniczy xxD




na koncercie chłopcy śpiewali Happy B-Day Andy'iemu xD

#Nowe zdjęcie Nialler'a na ślubie Greg'a :U

#To zdjęcie będzie promować This Is Us .3.

#1D piramida xP

#Loki *.*

 + ogólne :D
-bardzo podoba mi się to zdj *>*  nie widziałam go wcześniej :p
 Bezpośredni odnośnik do obrazka
-Imaginy (znalazłam xD)
1.Ktoś: [T.I.] Jest w ciąży! To prawda?! 
Harry;
http://24.media.tumblr.com/41d4e74fbd529d24763f26ee605b67dd/tumblr_mkzqtjpovR1qfrc1xo1_500.gif 

-Nasi kochani idioci ^^
 

-Pamiętacie ? ;c memories ;')
 
-hahaha.. :D
 

Horan modelem :P
 
To na razie tyle :) mam nadzieję że ten post jest lepszy od poprzedniego >.< to see ya soon x
                                                                             Paola ;33


4 komentarze:

  1. ladne zdjecia :)
    szmaragdowytalizman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zawiedziona :( Już od dłuższego czasu prosiłam o imagina Niall/Louis/ TY +18. I dostałam " potwierdzenie" iż taki imagin się pojawi. Więc czekałam , ale nic z tego. Myślałam że choć trochę dbacie o swoje czytelniczki:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam.. Ja nic nie wiedziałam bo ja tu jestem od newsów a Olka od imaginów. Dbamy o czytelniczki ale też jesteśmy ludźmi! Nie zawsze mamy czas ale staramy się wam go jak na poświęcić ;) Napisze do Oli :D Jak by co masz mój tt https://twitter.com/WeLoveCarrtots PAOLA :d XX

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatni gif rozwala xd

    OdpowiedzUsuń