czwartek, 14 marca 2013

Siemka ^.^ 

Tu Paola ;* !Jak tam u was , potejtosy ? xxD W końcu mam czas na napisanie posta ^^ więc...

#NewsTimeBayb ;* xD 

#Chłopcy dzisiaj mają dzień wolny :D Więc Liam spotka się z Dan,  Andym i Henrym Bondem w Londynie ;3
#Jutro grają koncert  na Arenie w Manchesterze . Będzie tam El wraz ze swoja rodziną ;)
#z IG Alexandra DeLeona (był na koncercie) Napisał , że był z nich dumny :D


#Koncert w Dublinie :D zdj ;P

taki tam zbiorowy gwałt >.< xD
 
 

 


 

 
#Chłopcy (czyt. nasi idioci) robiący piramidę na scenie xP
 
# One Direction: Africa Diaries ♥ 
#OWOA na 1 miejscu w Fejsliście na Eska.tv via @louisowa_anka
OWOA w końcu jest w POPliście na RMF FM, miejsce 16. via @_Evela_94
OWOA było dzisiaj na #4 miejscu na VIVIE w TOP10. via @True_Lidia
W RMF MAXX na 3 via Facebook xD Jest MOC ;P


#Harold w hotelu po koncercie :D

>.<


#Specjalna wejściówka , którą dostają członkowie rodziny chłopców z 1D :D

# Tutaj Josh i członkowie zespołu 5 secunds of summer jakiś czas temu z fankami ^^:D

   
Lou coś ma z kolanem ;/ 
 
Fanka ; Ojj .. Louis ! Jak ja się o ciebie martwię !
Directionerka : Haha... nie trzeba było tak brykać moja cioto ! xD
#Only Tommo ♥♥ 


Zdjęcia z  przymiarki na figury woskowe chłopaków do muzeum Madame Tussaud ;)


 
 
http://2.bp.blogspot.com/-ZaphmCoyPlY/UUDpbv5QmBI/AAAAAAAABcU/Iq16PyaqQTk/s400/581681_405818959513308_712290876_n.jpg


#Harry napisał na twitterze: "Dublin, znów byłeś niesamowity ostatniej nocy! Dzięki za zaproszenie .xx" :3
 + ogólne :D

Ktoś : Gdzie jesteś ?!
Ja: W Hazzie xD !      via. TT
Bezpośredni odnośnik do obrazka xD #Jebłam

O Boże jak mi się to przypomni ;cc aż chce mi się płakać ;/
Jak można tak mówić ;c
 

So true <3


Z serii Mamo poznaj moich idoli :D :

xxD
To na razie tyle :DD See ya soon ^^                                             Paola xx





1 komentarz:

  1. NIALL SIE PO DUPIE DRAPIE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA @jestemhipsterem

    OdpowiedzUsuń