wtorek, 13 listopada 2012

Jołł ;3 x

To czas na newsy ;) sorry że wczoraj nic nie dodałam ale nie miłam dostępu do kompa ;cc

#1D dzisiaj wraca do UK <3
#Liam ma 7 mln followersow na tt ;3 WoW! 
#Eleanor i Perrie będą na występie chłopców na MSG 3 grudnia : DD 
#Odcinek Ellen Show z 1D ukaże się 15 listopada ;P
#Li z Jay'z *-* w NYC 

Zdjęcie: Liam wczoraj w NYC spotkal.... Jay'a Z! :o
(to idol Liama!)
# 1D w Today Show ;P
#Ellen na tt przypomniała o czwartkowym odc z 1D ♥

 

#Byłyśmy dzisiaj w trends ;) x
Embedded image permalink 
#Chłopcy wczoraj w NY ;3
 Embedded image permalink 
Embedded image permalink 
Embedded image permalink 

https://o.twimg.com/1/proxy.jpg?t=FQQVBBgpaHR0cHM6Ly90d2l0cGljLmNvbS9zaG93L2xhcmdlL2JjdWt6dy5qcGcUAhYAEgA&s=AJTe9qPPVM5BqqBQPAiGHvdYuMVIi1dS78EJ-_zt7zs
 
 
Embedded image permalink
Embedded image permalink 

# Li, Lou i Andy kupili zabawkowe pistolety i strzelali nimi w paparazzi xxD Idioci ♥
Tu Li ,Lou i Andy w sklepie Apple  :D
#Jak wiecie wczoraj wyszła 2 cz. wywiadu 1D dla Polski ;*
 

 image Pola xx
+
Tu macie wszystkie piosenki z Take Me Home ♥♥ Te piosenki są genialne <3 ostatnio mam fazę na Rock You i Kiss Me :D ale osobiście wszystkie uwielbiam :D 



1 komentarz:

  1. Właśnie zaczęłam czytać bloga. Dziewczyno, jesteś wspaniała, pisz dalej. Mam nadzieję, że pojawi się kolejny imagin z Niallerem ;)

    OdpowiedzUsuń