niedziela, 23 września 2012

Taki trochę smutaśny z Niall'em i coś jeszcze....

Poznałaś Niall'a w Polsce, gdy był na koncercie wraz z resztą chłopaków z One Direction. Od razu w sobie się zakochaliście. Po paru spotkaniach zostaliście parą, więc zamieszkałaś z Niall'em i resztą chłopaków w ich domu w Londynie. Po pół roku mieszkania z chłopakami, Niall postanowił abyście wynajęli lub kupili jakieś gniazdko tylko dla siebie, abyście mieli więcej prywatności dla siebie. Robiąc to, popełniliście mały błąd bo od tego czasu zbyt często się kłóciliście. Pewnego dnia wieczorem Niall z chłopakami urządził sobie 'męski wieczór'. Ty czekałaś na niego oglądając tv. Gdy usłyszałaś, że ktoś podjechał pod dom, spojrzałaś w okno i zobaczyłaś Niall'a, którego przywiózł Liam. Liam odjechał, a Niall ledwo wszedł do waszego mieszkania,ponieważ nie był wstanie. Ty zaczęłaś w tedy krzyczeć: T: Niall co z tobą?! Dlaczego jesteś piany? Miałeś być trzeźwy. N: Ledwo wszedłem do domu, a ty już masz jakieś "si". W końcu był to męski wieczór...nie można nawet paru piw wypić?!-powiedział podniesionym tonem T: Można, ale ty jesteś ledwo żywy. N: Mam dosyć twoich rozkazów, nakazów. Ciągle tylko słychać jesteś piany, sprzątaj po jedzeniu, zostawiaj buty w korytarzu! Nic więcej tylko te słowa! Mam ciebie dosyć...chcę odpocząć od ciebie! Po usłyszanych słowach zdenerwowałaś się, rozpłakałaś i powiedziałaś: T: Skoro masz mnie dosyć i chcesz ode mnie odpocząć, to proszę. Już mnie nie zobaczysz! Żegnaj. N: Ale to nie tak-złapał cię za rękę gdy odchodziłaś-to nie miało tak być, źle mnie zrozumiałaś. T: Puść mnie! Dobrze cię zrozumiałam. Ludzie po alkoholu mówią prawdę! Wyrwałaś się mu i poszłaś się spakować. Gdy już to zrobiłaś, zamówiłaś taksówkę i zapłakana pojechałaś do domu chłopaków. Gdy dotarłaś na miejsce drzwi otworzył ci Liam: Li: [T.I] co ty tu robisz? Co się stało i dlaczego płaczesz? T: Mam tu tak stać przed drzwiami, czy zaprosisz mnie do środka? Li: Nie noo..wchodź, i sorry za ten bałagan, ale jak wiesz mieliśmy małą imprezkę, a dopiero zacząłem sprzątać. T: Nie tłumacz się. Reszta śpi? Li: Tak. Są totalnie zalani w trupa. Za dużo dziś wypili. T: Niall też. A dlaczego ty robisz im za sprzątaczkę? Li: Ktoś musi posprzątać i wypadło jak widzisz na mnie. Ale mów co się stało i po co ci ta walizka. T: Muszę się u was zatrzymać. Pokłóciłam z Niall'em, a on powiedział mi że ma mnie dosyć, chce ode mnie odpocząć itp.-powiedziałaś zapłakana. Po tej rozmowie Liam zaprowadził cię do sypialni, którą dzieliłaś z ukochanym gdy tu mieszkaliście. Nie mogłaś zasnąć, ciągle w głowie siedziały ci słowa Niall'a. Poszłaś do kuchni i wzięłaś środki nasenne, po których zasnęłaś. Rano gdy się obudziłaś, zobaczyłaś, że leży obok ciebie Niall i wkurzona powiedziałaś: T: Co tu robisz?! Nie zapraszałam cię tu!!! Idź stąd, nie chcę cię widzieć! N: Ale kochanie, chciałem cie przeprosić za wczoraj, nie chciałem tego powiedzieć, nie byłem świadomy tego co mówię. T: Ale powiedziałeś to i powiedziałeś najszczerszą prawdę, bo ludzie gdy się upiją zawsze ją mówią. N: Kotek, wybacz mi proszę. T: Nie mów do mnie kotek! Nie wybaczę ci,-ściągając pierścionek z palca mówiłaś dalej- proszę trzymaj ten pierścionek, nie chcę go, już postanowiłam wracam do Polski. To koniec!-powiedziałaś cała we łzach. N: Ale co z nami? Nie przeżyję bez ciebie! T: To masz problem, ja już postanowiłam i wracam do Polski. Po tej rozmowie Niall zszedł na dół. Li: Niall ty idioto, coś ty zrobił?! [T.I] wczoraj przyjechała tu i wszystko mi powiedziała. Jak mogłeś tak postąpić?! N: Sam nie wiem, byłem totalnie pijany, nie wiedziałem co mówię. Przepraszałem ją teraz, ale ona nie chce mi wybaczyć, powiedziała że wraca do Polski i oddała mi pierścionek zaręczynowy. Li: Mogłeś uważać na to co mówisz. Masz świetną, mądrą,pracowitą i piękną dziewczynę, a teraz ją stracisz. Takiej dziewczyny to ze świecą szukać. N: Wiem i żałuję tego co jej powiedziałem. Jestem głupi. Porozmawiaj z nią i poproś aby nie wyjeżdżała. Li: Mówiłem jej to wczoraj, ale ona się uparła i nie chciała mnie już słuchać. Gdy reszta chłopaków się obudziła, Liam z Niall'em opowiedzieli im o wszystkim. Jeszcze w tym dniu kupiłaś bilet do Polski i spakowałaś się. Na drugi dzień z samego rana pożegnałaś się z chłopakami (z Niall'em też) i podziękowałaś im za chwile spędzone razem. Liam z Zayn'em odwieźli cię na lotnisko i przekonywali cię abyś została i wybaczyła Niall'owi ale ty byłaś uparta i nie ustąpiłaś. Gdy wchodziłaś do samolotu zauważyłaś w oddali Niall'a, który krzyczał abyś pozostała, ale ty odleciałaś samolotem. Podczas lotu płakałaś i wspominałaś chwile spędzone z Niall''em, oglądałaś wasze zdjęcia. Po powrocie do Polski postanowiłaś ułożyć sobie życie na nowo. Nie zapomniałaś jednak o Niall'u, zbyt bardzo go kochałaś. Kontaktowałaś się z Liam'em, Zayn'em, Harrym i Louis'em lecz z Niall'em nie. Rozmawiałaś z chłopakami na Skype, nie traciłaś z nimi kontaktu. Kochałaś Niall'a ale nie mogłaś mu wybaczyć słów, które do ciebie skierował. Żyłaś dalej, nie z Niall'em, ale żyłaś nie przejmując się niczym. I tak wasz związek się zakończył.



No jak słyszeliście 1D byli w Niemczech , ale polski to już nie odwiedzili mam nadzieje że staną tak kiedyś z polską flagą ;3

Reakcja 1D gdy zobaczą polskie dziewczyny xD

HAHAHA DOBRE XDDDD <33

TRUE ;3333

                                                                                               ~Olka xx

2 komentarze:

  1. Się popłakałam!! Świetnie piszesz i bd częściej tu wpadać. Informuj mnie na tt o nowych! <3

    @cranberry_horan

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog na serio świetny :D Dodawaj,dodawaj dalej < 33
    Imagin super ♥

    OdpowiedzUsuń