poniedziałek, 4 lutego 2013

Haj ! ^^

Tak wiem nie dodawałam nic ostatnio ale mój komputer ostatnio jest mi posłuszny ._.

#Nasz Hazza skończył w piątek 19 lat ;) jak te dzieci szybko dorastają ;'( jeszcz niedawno pracował w piekarni xxD
parę foto z urodzinek ^^









U Hazzy była striptyzerka xxD to był prezent od jednego z gości xD nie rozebrała się cała ;P Miała ona tylko zawstydzić i zabawić Haroldka xD  
 

Facepalm Hazzy wszystko mówi xD
Upity Styles xP
 


 Życzenia Lou ♥


#Lux *_* kocham ją :P


#Li powrócił do starych włosków <3 Wolę go w tym wydaniu ale wcześniej też dobrze wyglądał :D


#Zdjęcia Zerrie ;* Kocham ich to moja ulubiona para *-* Byli oni ostatnio widziani w Liverpool :U



słodko wyglądają ♥


a tu Liam i Danielle w Nottingham ;3


i z fankami :D


# "Ja i tata oglądając „Superbowl” :) Długoletnia tradycja, jestem w piżamie, nie śmiejcie się." 
LOL only Daddy Direction ;3



#Nowe zdj Dan i El ;)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Te wszystkie gejowskie plotki na mój temat dobijają Eleanor..." ;cc

#Zayn,Lou,Liam i Niall w Londynie (próby ;D) Hazza nie przyszedł tego dnia na próby bo leczył kaca >.< xD przyszedł pod koniec ^^








Zjarany Malik xD


Paul i fanka ^.^



#Horanek nadal ma aparat na zęby ;3 Informacje o tym, że już go ściągnął były tylko plotkami :D

#Niall dodał na tt ;3 Był na meczu z li , Lou i paroma znajomymi :D


#Siostry Zayna z LM ;)


#Słodkie  ;') via.Facebook



xD Niall i Lily ;D  piesek inżyniera dźwięku ;3
  a na pierwszym planie redbull >.<


Taki tam sobie słodki Louis <33


xxD ahh..nasz głodomorek :D

To na razie tyle pa <3 :D                       Paola xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz