wtorek, 19 lutego 2013

Cześć ! :D

Ten post miałam dodać wczoraj ale mój komp jest za tępy ._. Zresetowałam go jakoś i działa na szczęście :D więc czas na pościk .. ;3

#Taki torcik Zayn podarował Perrie na walentynki <3 aww.. ♥



# Jest pare nowych zdj z Ghany ;)





 Zdjęcie: Harry in Ghana .Africa. <3 to Help. and To make a change.
1 Like.
1 Respect.
.habi.


+ filmik :D
fragment teledysku One Way Or Another ^^
# Lou i El niedawno byli na pokazie mody TopShop ;D



Lou w skarpetkach xD



#Hazza na imprezce w Londynie :P


Rita jakoś tu dziwnie wyszła O.o ''


 
imprezujący 8 sekundowy Harold xD


#Wywiady ;
Hazza ^.^
Liaś :D
 

Radio pochwaliło się również zdjęciem telefonu w którym mają zapisany numer Styles'a ;3


# *_*

Pamiętacie ;')

Niedawno miała urodziny główna autorka bloga. Niestety nie było mnie wtedy więc jeszcze raz życze ci dużo zdrowia , szczęścia xD , chłopaka :D , żebyś spotkała 1D <3 po prostu Much Love ^^
Dla ciebie komiksik z mojego starego bloga :D
Leżysz na kanapie i oglądasz TV ,leci piosenka 1D ,,gotta be you''
zaczynasz tańczyć:


i śpiewać:
 Nagle wchodzi twoja mama i patrzy na ciebie tak:
twoja reakcja ;

mama mówi że kupiła gazete w której jest plakat 1D:

szybko bierzesz plakat i wieszasz go nad łóżkiem. Teraz wyglądasz tak :

OoO.. xD Post wyszedł trochę długi ale co tam xD See U soon <3      Paola xxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz