niedziela, 28 października 2012

Imagin Harry +18

Przepraszam że zaniedbuje bloga i was no ale mam czasem swoje trudne sprawy xD i chciałam
przeprosić jeżeli tamten imagin Zayn (ten ostatni ) pisałam w 1 osobie ale chciałam zobaczyć jak to się pisze
i prosze o komentarze ;)


Jesteś z Harry'm już rok i na waszą rocznicę zabrał Cię na swoją wyspę na Bahamach. Nie kochaliście się jeszcze i nie mogłaś się doczekać swojego pierwszego razu. Na wyspie Harry miał wielką ville z basenem. Gdy weszliście do villi udałaś się na górę, aby się przebrać w bikini i poszłaś na basen. Leżeliście z Harry'm pół godziny na kocyku przed basenem wtuleni w siebie. Nagle naszła Cię ochota na małe co nie co. Szturchnęłaś chłopaka i wskazałaś palcem na basen, ale on nie reagował.
-Kochanie może pójdziemy do basenu?-zapytałaś Harolda.
-Jak chcesz to idź.-odpowiedział Harry.
-Kurwa! Ale ja mam na Ciebie ochotę!-krzyknęłaś na chłopaka.
Harry się uśmiechnął, wziął Cię na ręce i wskoczył z Tobą do basenu. Po chwili zauważyłaś, że Harry nie ma na sobie szortów i próbował ściągnąć z Ciebie bikini. Najpierw dobrał się do twoich majtek po czym włożył swoje dwa palce do twojej małej, ciasnej szparki. Bolało Cię mocno, byłaś przy tym tak bardzo podniecona. Kiedy wyciągnął z Ciebie palce, wzięłaś do ręki jego"przyjaciela" i zaczęłaś robić mu dobrze. Chłopak zaczął jęczeć. Po tym jak skończyłaś czułaś jak jego (już sztywny) "przyjaciel" wchodzi w Ciebie, zaczęłaś krzyczeć jego imię:
-Harry! Harry!
Chłopak nadal Cię posuwał w basenie przy czym mocno sapał.
-Kochanie, mocniej!- podniecona krzyknęłaś.
Gdy Harry czuł, że dochodzi wyszedł z Ciebie. Zaczęliście się namiętnie całować, po czym wyszliście z basenu i poszliście pod prysznic dokończyć to co zaczęliście. Byłaś bardzo szczęśliwa.

                                                                Przepraszam że słaby ale coś weny nie mam xD
                                                                , olka xx

3 komentarze:

  1. ej a tak na marginesie to kiedy i gdzie ma być ten koncert??

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam weny , nie mam weny ,to po co to wszystko piszesz pisz porządnie ,albo wcale i nie denerwuj tych co to czytają ,takie szybkie to było ,że nic nie zrozumiałam !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń