sobota, 8 grudnia 2012

Hejj ♥♥

Tu Paola  ;3 ! Bardzo was przepraszam (znowu xD) za moją nieobecność na blogu ale wiecie brak czasu ;szkoła,nauka,konkursy,treningi,zawody , przygotowania do testu 6 klasisty -,- (tak jestem w 6 kl) ale zbliża się okres świąteczny to będę częściej tu wpadała ;P

The news xP

#Zdjęcia chłopaków z MSG ;) Znalazłam dużo zdjęć :D








  Dan i El :D

Zarrie ♥
aww.. ♥ :)
Zayn i brat Perri ;)

# Lannielle is BACK ! *_* jesztem mega happy xD

Pare ich zdj z NYC ;D
Sorry za jakość ale zdj robione tosterem -,-



Liaś znowu uśmiechnięty ;D


#Filmiki z MSG :D
Up All Night :P
Stand Up ;)
I Wish <3
Na NA NA *_*
Little Things ♥
Tell Me A Lie xP
LWWY <3
Save You Tonight ;3
Kiss You ♥
Everything About You
C'mon C'mon :D
Rozpiska ich dnia

 Dobra teraz nowsze informacje ; DD cz.1
#El na tt potwierdziła że Li i Dan znowu są razem ;*
 
Idiocii xxD

z tt xD


#Hazza wczoraj ;D

 
#Teledysk do ,,Kiss You'' pojawi się 17 grudnia ;) jeszcze nie wiadomo o której godz.
#Chłopcy na gali Jingle Ball ;P
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
http://onedirectionpictures.net/albums/userpics/10002/normal_002%7E455.jpg
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiar Coś nie tak z Harrym ;/ zawsze na scenie szaleje wygłupia się a tu taki smutny ;cc
 Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
#Hazza i Taylor przedwczoraj w NYC
 

filmik jak opuszczają hotel ;)
Olly Murs potwierdził ich związek ..
Ja osobiście nic do niej nie mam ale jakoś ich nie shipuje -,- za bardzo za nią nie przepadam no ale to życie Hazzy ja się nie mieszam bo jeśli one jest szczęśliwy to też ja ;)

xD taki krótki imagin z TT ;) jebłam ;PP :
*Niall i Zayn grają w pokera( Niall: Szach i mat! Zayn: Daj już spokój! To nie koszykówka! Ty: Debile...............

 To na razie tyle więcej newsów dodam albo dzisiaj lub jutro ;)    See U soon ;* xxo
                                                                                                                             Paola xxo
 
                                                            


2 komentarze:

  1. Nawet krótkiego imaginu sama nie napisałaś -.- tylko skopiowałaś od jakiejś dziewczyny ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byście zauważyły są tu dwie autorki . Olka zajmuje się imaginami a ja ( Paola ) newsami . Ten imagin (z tt) dodałam jako dodatek , poprostu rozwalił mnie nie musiałam go dodać xxDee AlE DZIĘKUJE ZA TWOJĄ UWAGĘ I BĘDĘ SIĘ STARAĆ DO MOIM POSTÓW WSTAWIAĆ KRÓTKIE IMAGINY WŁASNEGO AUTORSTWA xxo Paola xxo

      Usuń